maandag 19 maart 2012

Bestaand doosje gepimpt

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een bestaand doosje gepimpt, de stempelafdrukjes zijn van Magnolia ingekleurd met Distress Ink.


Dit doosje heb ik gemaakt voor tante Anneke die aan de chemokuren begonnen is, oom Hans houdt ons allemaal super goed op de hoogte wat betreft de welzijn van haar en de verdere ontwikkelingen.
Het is heel wat als je dat zo allemaal leest wat zij moet ondergaan! En ook haar man!
Daarom dit leuke pakketje voor hen!

Aangezien haar smaak behoorlijk weg is en ze veel bouillon drinkt, dacht ik ik koop wat soorten bouillon en een zakje met dropjes.... Oeiii wat was dat moeilijk om die dicht te houden!!
Maar het is me gelukt hahahah! Kben benieuwd wat ze ervan vinden!



De bloementjes zijn stansjes van Crealies, ook het stempeltje komt daar vandaan.
Op de tulpen heb ik wat glossy accents aangebracht, op de foto helaas niet goed te zien, het geeft een mooie glans laag.
Als mallentjes heb ik verder gebruikt de Spellbinders Nestabilities Standard Circles, Nestabilities classic scalloped circles en de Cheery lynn.
Bedankt voor de leuke reacties!!

Liefs Willemijn

1 opmerking:

  1. Ja, wat moet ik zeggen? Al jouw knutsels zijn gewoon zo mooi en zien er zo lief uit. Sterkte met je tante.

    BeantwoordenVerwijderen