zondag 18 maart 2012

Notitiekaartje





Ik zag dit geweldige project bij Martine op haar blog en dacht he dat is leuk om te maken!! Ik ga het ook eens proberen.. Het is geweldig leuk om te maken en natuurlijk om iemand er ontzettend blij mee te maken... Ik heb meteen de verjaardagskalender te voorschijn getoverd om te kijken naar wie ik deze ga toe sturen..

Het lieve plaatje is een Tilda stempeltje ingekleurd met distress ink.
De bloementjes zijn stansjes en die komen HIER vandaan.
Het papier is van Bo Bunny, waar je geweldig goed mee kan combineren!
Verder alles opgevuld met strass steentjes, lintjes:)
Tot slot nog de mal van Cheery Lynn.

Hier onder het totale plaatje...


Wens iedereen een fijne zondag toe, ik ga weer lekker freubelen! Kheb zoveel leuke ideeen in mn hoofd die wil ik eruit freuebelen:)

X Willemijn

1 opmerking: