zondag 4 maart 2012

Theedoos voor Laura

Bovenkant
 Zijkant

Binnenkant

De gevulde binnenkant


Hallo allemaal,

Bij de Xenos zag ik een houten theedoos en bedacht me geen moment, dit wordt het cadeau voor Laura.
Ik ben gek op de kleur roze, dus dit zag ik helemaal zitten! Heerlijke lieve roze frutseltjes... :)
Ik heb de theedoos roze geverfd en daarna het leukste .... pimpen maar!
Het mooie papier is van paper pad baby girl, wat een geweldige lijn is! De super schattige stempeltjes zijn van Eline babies.
Aan de 4 zijkanten heb ik dew drops geplakt om het niet zo 'kaal' te doen lijken.
Zaterdag zijn we op kraamvisite geweest, wat een mooi kindje is Laura! Echt een schatje!!

Het resultaat




De doos heb ik gevuld met wat sokjes, een tandendoosje en een slabbetje.
Het kado viel in zeer goede aarde bij de trotse ouders.
Tot slot nog een lief kaartje gemaakt!
Ik vond het ontzettend leuk om te maken.

Liefs Willemijn

2 opmerkingen: