zondag 15 april 2012

Chocoladereep


Ik dacht mn laptop te pakken en zo lekker aan de eettafel te zitten om deze blog te typen, ik pakte de eerste de beste stoel die ik zag en wilde er op plaats nemen, nou dat ging dus niet want er lag een katje op.... okee geeft niet, we hebben een tafel met 4 stoelen erom heen, dus de volgende dan maar, nou dat werd hem ook niet, katje nr 2 lag er op... en je raadt het al... alle 4 de stoelen waren bezet... Balluhh tja dan maar op een poefje plaats nemen, nou ik wist op dat moment mn plaats hoor!:) 

Een kennis van ons wordt morgen geopereerd en wat is er dan leuker om iets te ontvangen via de post?!
Ik heb een chocoladereep gepimpt, om de reep een soort hoesje gemaakt, zodat je de reep er zo uit kan schuiven, maare moet heel eerlijk bekken toen ik het probeerde lukte me het niet hahahah. Ik heb het doosje er een beetje TE strak om heen gedaan....
Afin... het gaat haar vast en zeker lukken, helemaal als ze die reep ziet.... tja welke vrouw is daar nou niet gek op???

De bloemen zijn mallentjes van Crealies, ze hebben zoveel verschillende soorten bloementjes en ze blijven zoo leuk! Ook de swirls komen daar vandaan.
Alle kanten van het papier heb ik bewerkt met Distress Ink. Het geweldige mooie papier is de lijn van Lily bee design - Victoria Park. Die had ik vrijdag besteld en zaterdag al in huis!!! en daar hou ik van! Ik kon er meteen mee aan de slag, heerlijk dat stipjes papier!
Ik vergeet haast bijna te vermelden dat de letters ook van Crealies vandaan komen, dat zijn de shapes stansen en die gebruik ik op het moment zovaak! Om het net wat persoonlijker te maken..!
Verder heb ik in het hart van de bloementjes dew drops geplakt, dat maakt het net een echte bloem:)
Vinden jullie het stempeltje niet geweldig??? Ideaal voor zulke gelegenheden, ingekleurd met Distress Ink.

Het doosje ligt in mijn freubelkamer na te drogen, morgen gaat ie met de post mee en hoop ik iemand blij te maken!!
Liefs Willemijn


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Willemijn, supers!!!!!! Daar zal de ontvanger zeker van opknappen.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Willemijn, bedankt voor je bezoekje en je reactie op mijn blog, leuk hoor! Ben ook even bij jou komen neuzen, wat een prachtige dingen maak je zeg! Ik vind het altijd erg leuk om kadoverpakkingen te maken of een kaartje met "iets" zeg maar. Jij hebt hier ook veel van op je blog staan, leuk hoor! Ik heb ook even de foto's van je katten bewonderd, pracht dieren hoor. Wij hebben altijd perzen gefokt en ik kan me helemaal herkennen in jouw verhaal dat de poezen bepalen waar jij mag zitten of liggen, hihi! Ik lag wel eens in bed met vijf katten op me en kon me nog nauwelijks omdraaien, eentje gaf er altijd de voorkeur aan om in mijn nek te liggen....eruggg fijn! Nou ik kom zeker nog eens vaker een kijkje bij je nemen! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen