dinsdag 3 april 2012

Kaartje met doorkijkluikje




Zoals jullie zien is dit kaartje voor Marielle, ik dacht neee geen standaard kaartje, dit is toch veel leuker:) Kheb er met veel plezier aangewerkt om dit moois te maken!
Doordat ik allemaal bloementjes op alle kanten heb zitten lukt de kaart amper dicht en mis je net het leuke effect, daarom maar even met mn hand 'meegeholpen'.



De bloemen zijn gemaakt met de mallen van Crealies, net zoals de blaadjes en de swirl.
Ik vind het altijd erg leuk om iets echt persoonlijk te maken, vandaar dat ik haar naam erop heb gezet, dat is trouwens ook een malletje van Crealies.

In de bloementjes heb ik 'pareltjes' gestopt dat zijn dew drops. Je hebt ze in allelei kleuren, errug handig en leuk om te hebben!
Hoe het stempeltje heet weet ik niet meer, dat is ook niet gek vind ik.... want ik heb allerlei ideeen in mn hoofd en daarbij zoek ik de stempeltjes bij uit en dan print ik ze uit:)
En dan ben ik meestal allang weer vergeten hoe de eerste heette:S eum... misschien volgende keer even noteren is wel leuk..... voor mezelf ook wel handig:)

Het is in ieder geval ingekleurd met Distres Ink. Het hartje heb ik bewerkt met glitter en daarna glossy accents ranger erover heen gedaan.
Als laatst heb ik sommige randjes bewerkt met glitters.... Roze:)



Dit kaartje gaat pas volgende week met de post mee, maar kan moeilijk wat voor 'mezelf houden' daarom alvast maar op mn blog gezet:)

Liefss Willemijn

3 opmerkingen:

  1. dit zijn altijd de leukste kaarten. iets moois EN iets persoonlijks :)

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi hoor Willemijn. ik houd er wel van die andere vormen!!!
    Leuk!!!

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Willemijn. Hij is echt leuk geworden. Lief van je.

    BeantwoordenVerwijderen