zaterdag 14 april 2012

Notitieblokje



 En weer heb ik een notitieblokje gemaakt, ik blijf het leuk vinden om te maken en weg te geven als klein cadeautje voor een jarige:)
Het blokje zelf heb ik gemaakt van hard karton, ik zat op mn werk en onder mn toetsenbord heb ik een groot kalenderblok liggen om notities snel op te schrijven. En er was weer een blz vol geschreven dus ik trek die eraf en ineens valt mijn oog op de achterkant en denk heeeee dat is ideaal voor mijn notitieblokjes.....
 Het is eigenlijk een soort boekje, want met het lintje kan je hem strikken:) Dat maakt het helemaal af...:)
De felicitatie stempeltjes komen bij Crealies vandaan, ook de takjes en de swirls komen daar vandaan.
Verder heb ik gaas, de perlen pen, bloemenstansjes gebruikt.
De grote stans in het boekje zelf is de geweldige Weathered Clock is van Tim Holtz en kan je op zo veel leuke manieren gebruiken voor je creaties!!

Ik ga snel weer aan de slag met mn volgende creatie...!
Wil jullie bedanken voor de leuke reacties op mn werkjes:)
Erg leuk om te lezen, doet me goed....!

X Willemijn

1 opmerking:

  1. Geweldig notitieblokje! Moest ook glimlachen hoe je aan je karton kwam. Ik bewaar ook het harde karton van jaarkalenders voor dit soort boekjes.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen