zaterdag 7 april 2012

Vlinder-kaartje


Bij Crealies zag ik van die leuke in shape snijmallen en dacht daar kan ik een leuk vlinder-kaartje van maken, net weer even iets anders dan een gewoon kaartje!
Het kaartje is dubbel gemaakt, zodat ie kan staan:)

Deze is gemaakt voor mn broer en zn vriendin, ze zijn afgelopen donderdag in ondertrouw gegaan en dat is een kaartje waard!!!
De randen heb ik bewerk met Distress Ink, vind ik een mooi effect hebben!


De stempeltjes en de swirls zijn ook van Crealies.... zijn leuk he!
Kheb er een bloementje bij opgeplakt voor net iets meer:)





De hartjes heb ik net nieuw en zijn van cheery lynn.
Verder heb ik het kaartje opgevrolijkd met 'pareltjes' met de parelpen, die heb je in alle kleuren, zo leuk!!

Allemaal een fijn paasweekend gewenst!
Liefs Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten