donderdag 28 juni 2012

Paperbag

Deze paperbag heb ik gepimpt voor mn schoonzus, ze is jarig en dan is het altijd leuk om post te ontvangen!
Tila with winding flowers heb ik gekleurd met Distress Ink en H2O wat ik erg leuk vind om mee te kleuren!
Het papier is van: Eline Pellinkhof - Romantic.
Laatst heb ik nieuwe stansjes gekocht en daarmee heb het een en ander van gebruikt, de bloementjes onderaan heb ik gemaakt met de MFT, bewerkt metr stro. Het witte frame waar Tilda instaat is gemaakt met de CLD, dat heb ik verhoogd opgeplakt met 3D kit.
Verder heb ik nog wat dew drops geplakt, voor de naam heb ik de creative shapes stans nr 19 en 20 gebruikt.

Gezellige dag gewenst en ik ga bezig met mn volgende projectje:)
Groetjes Willemijn

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuk tasje gemaakt, Willemijn.

    De badkamer is nog niet klaar, ze zijn nu aan het tegelen. We moesten helemaal opnieuw beginnen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willemijn,

    Ziet er erg leuk uit je tasje !!! Dat zal ze vast mooi vinden.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen