zaterdag 30 juni 2012

Verrassingsmandje



 Het was niet zo moeilijk om te bedenken wat ik aan mn collegaatje zou geven die bij ons weg is gegaan. Ik weet dat ze erg houd van kleine lekkere dingentjes en toen ik in de Kruitvat liep dacht ik jaaa jaaa het worden maskertjes een douchegelletje en ook nog wat lollies erbij:)
Dit allemaal in dit mandje gestopt en Tadaa!! Alsjeblieft jammer dat je ons gaat verlaten :(
Hoe het komt dat de foto's zo wazig zijn geen idee, kwam er achter toen ik ze op mn blog wilde plaatsen, excuses daarvoor! K vind het zelf ook jammer:(
Fijn weekend, bij ons schijnt het zonnetje dus dat moet goed komen:)
Liefs Willemijn

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk mandje, Willemijn.
    Daar zal je collega zeker blij mee zijn.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willemijn,

    Wat een geweldig mandje. Vind het zelf ook altijd leuk om dit soort mandjes te maken en samen te stellen met leuke kleine dingetjes.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willemijn,wat een leuk mandje,je collegaatje zal dat vast wel waarderen,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen