vrijdag 20 juli 2012

Jarige zus :)


 Vandaag is mn oudste zus jarig en vanaaf gaan we naar haar verjaardag.
En dit heb ik gemaakt voor haar:)
Toen ik vorig jaar op de beurs was zag ik dit geweldige papier van Tila, de eerste keer dat ik er iets mee doe:) Tja het moet eens de eerste keer worden :)
Het geweldige is dat het dubbelzijdig is en dus aan beide kanten bedrukt is met super papier:) Helemaal mijn kleuren en details:)
Okee dan...

De bloemen zijn stansjes van Crealies:) Voor het hart heb ik dew drops en parelpen dropjes gebruikt:)
Het stempeltje is een Magnolia:)
 
Onderin zie je een soort mapje waar je iets in kan stoppen, ik heb er een geurzakje van Yasmin ingedaan:) Liefs Willemijn


Graag doe ik mee met de Challenge:


6 opmerkingen:

  1. Wauw dat ziet er goed uit en inderdaad prachtig papier. Daar zal je zus zeker heel blij mee zijn!

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig mapje heb je voor je zus gemaakt, erg leuk!
    Nog gefeliciteerd!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja :) dat is weer een pracht exemplaar

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk Willemijn! En het papier is inderdaad errug mooi...soms moet je je er echt toe zetten om je mes er door heen te halen:-)
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Krea Teja!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk cadeautje voor je zus, daar zal ze blij mee geweest zijn! Mooi gemaakt, Willemijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig kaartje Willemijn!! Leuk dat je meedoet met de challenge van Krea Teja :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen