dinsdag 10 juli 2012

Voor een stoere meid

 Dit stempeltje had ik al een poos in huis, maar kwam maar niet van pas.
Totdat ik iets wilde maken voor Willeke, ze is een stoere meid ... tam tam daar is deze stempel voor gemaakt.
Bovenin zien jullie een grijze rand dat in de cd waar ik alles op geplakt heb, ik heb een stapel lege cd's en dacht laatst toen ik in bed lag wat zal ik eens gaan maken... en toen kwam de cd naar boven:)
Het gras is gemaakt met een stans van Crealies, wat bloementjes erin gezet.
De grote bloemen zijn zo te koop, af en toe lekker makkelijk als je weinig tijd hebt:)
Fijne dag allemaal, Groetjes Willemijn

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie, Willemijn.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke creatie!! Hmmm herlijk!!!!
    Wat een prachtig katten heb je zeg!! Stich is echt een plaatje
    maar die andere ook hoor!

    xxangela

    BeantwoordenVerwijderen