zondag 8 juli 2012

Voor mijn kleinste nichtje

 Ik heb mn kleinste nichtjes verrast met een dagje Kinderparadijs Malkenschoten:)
Toen ik het ze vertelde straalden de oogjes!
En wat is er dan leuker om aan het einde van de dag ze nog iets lekkers mee te geven, want het is feest, dit gebeurt namelijk niet elke maand:)

Het vierkante kaartje heb ik uitgesneden met mn nieuwe Spellbinders Grand Nestabilities.
De bloementjes zijn van Crealies, bewerkt met een knoopje en parelpen dropjes.
Kwas laatst in Pipoos en zag een onwijs gaaf letter stempel zet, de JusTrite Curlz stamper kit, met van die prinsessenletters... ik dacht die is voor mij:)
De kleine prinses is ingekleurd met Distress Ink in combi met de H2O.
Liefs Willemijn


Graag wil ik meedoen met de challenge:

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creatie! Je nichtjes zullen er vast blij mee zijn geweest.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo wat is dit een leuke inzending, wat schattig gedaan. Leuk idee!
    Dankjewel voor je bijdrage aan DMCC, lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Willemijn.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke creatie, daar zijn je nichtjes vast heel blij mee! Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke en mooi creatie
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen