vrijdag 24 augustus 2012

Eierdoosje gepimpt




Ik vind het geweldig leuk om cadeautjes te maken, en als je dan van die leuke reacties krijgt is helemaal leuk! Want wat is het leuk om mensen blij te maken:) Helemaal als ze het niet verwacht hebben.
Dit gepimpte eierdoosje is voor Luna, ze was er zo blij mee dat haar ouders foto's hebben gemaakt hoe ze het uit heeft gepakt, ook haar grote zus zie je op de foto staan:) Dit kwam ze onder werktijd aan me geven! Leuk!

Het lieve stemepltje is Tilda ik heb haar ingekleurd met Distress Ink en H2O.
De stempeltjes hoera je bent jarig en de uitgestanste letters binnenin het doosje komen van Crealies, ik was gister op de beurs de Knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch en ik ben ook even bij haar langs geweest en ik moet zeggen dames, ze heeft weer allemaal leuke nieuwe stempeltjes en voor een leuk klein prijsje!

Het hartje bovenop heb ik bewerkt met Distress Crackle Paint , dat geeft zo'n leuk effect! Ik blijf het leuk vinden!!
Het papiertje is van Bo Bunny, de blaadjes bovenop zijn van Marianne, de bloementjes zijn o.a. van Crealies.

Ik heb nog wat knoopjes, strolint en pareltjes gepimpt.

Van het weekend ga ik lekker met mn nieuwe spullentjes van de beurs mee aan de slag! Ik heb er zinnnnn innnn:) !!

Creatieve groetjes Willemijn


6 opmerkingen:

  1. Wat grappig ! Hoe kom je op het idee om een eierdoosje op te pimpen! Foto's van het uitpakken zien er echt heel leuk uit.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet maar op het idee komen om een eierdoos te pimpen.
    Het is wel heeeel leuk geworden hoor. En als je dan ziet hoe blij ze ermee is....!

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat leuk!! Een eierdoosje pimpen, staat ook al zolang op mijn to do lijstje ;) maar aan wie zou ik geven is altijd de vraag hier! Super leuk om dit aan kleine blije meisjes te geven !! Dank je wel voor de inspiratie! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee om een eierdoosje op te pimpen en hoe, ik vind het geweldig en zo te zien is het helemaal top ontvangen. Super gedaan Willemijn.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Willemijn,

    wat een heerlijk roze meisjesdoosje heb je gemaakt!!
    Ik ken het gevoel dat je krijgt van geven! Heerlijk en vooral als iets in de smaak valt! Nou, dat is jou zeker gelukt als je de stralende gezichtjes ziet op de foto's. En heb je veel leuke dingen op de beurs gekocht? Ben beniuwd, hoor.
    Ik ga zeer waarschijnlijk eind september naar de beurs in Hardenberg. Dat is me de vorige keer heel goed bevallen en Zwolle red ik niet ivm mijn werkdagen en een gezelige dag bij mijn ouders na een nachtdienst.... Je kunt niet alles, he??
    Veel plezier met freubelen,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Willemijn

    Via het blog van Jaqueline kwam ik op je blog terecht. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt ik heb ze allemaal bekeken toen ik je mooie blog bekeek. Ben ook gelijk volger geworden zodat ik je kan blijven volgen. Ik zou het leuk vinden als je ook op mijn blog kwam bekeken en eventueel volger wil worden en een reactie achter laat. En wat een prachtige katten heb je.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen