donderdag 30 augustus 2012

"Paasei Easelcard" box



Hallo allemaal,

Ik zie dat ik nieuwe volgers erbij heb, welkom! Hartstikke leuk dat jullie mijn creaties willen blijven volgen:)

Ik zag bij http://duo-challenge.blogspot.nl/ een leuke opdracht, het is al wel van even geleden, maar ik heb er gewoon iets anders van gemaakt, namelijk een leuke poezen easelcard box.
Ik heb er een doosje in gestopt met lekkers voor de kat:)
Het is een klein cadeautje voor onze buurtjes, ze zijn gek op katten:) en ze verzorgen de 'buiten' katten altijd, en toen ze op vakantie gingen kwamen ze naar ons toe met de vraag of wij de katten wilde verzorgen, en dat is voor ons geen enkel probleem!!!
Leuk juist we zijn gek op katjes:) We hebben ze zelf ook en het is echt genieten:)

Het papier is van Bo Bunny, wat hebben die toch verschrikkelijke leuke papierlijnen:) 
De takjes zijn de shapes nr 18 van crealies.

Gezellige dag gewenst! Liefs Willemijn

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi is die Willemijn!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Willemijn, dat zullen je buurtjes vast prachtig vinden!

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig doosje, heel erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige creatie heb je ervan gemaakt Willemijn, ik vind hem super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen