dinsdag 27 november 2012

Xmas


Hi,

Zoals jullie zien gaat het best goedkomen met de kerstkaartjes voor dit jaar, ik moet er nog wel een heeeeel stel maken maar het begin is er:)

Ik ben begonnen met de label van Tim Holtz, daarna heb ik er het nieuwe papiertje opgeplakt van Mistletoe Kisses, Spreading Christmas Wishes.
Die lieve kleurtjes het sprak me meteen aan in de winkel toen ik hem zag liggen.
Tilda heb ik ingeleurd met Distress Ink in combi met H2O verf, haar vleugeltjes heb ik bewerkt met Stickles.
De blaadjes onderaan zijn van Marinne Design en konden niet ontbreken bij dit hele geheel:)
De grote bloem is van Crealies en heb ik bewerkt me sneeuw voor een ander effect en moet zeggen ik ben er blij mee:)
De rode krans is een stansje van Memory Box.

Het geheel heb ik verder afgewerkt met een rode kerstster, brad en een lintje:)

Kben benieuwd wat jullie van deze kerstcreatie vinden:)
Groetjes Willemijn

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig geworden Willemijn, echt weer top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd, ik vind de rode krans er erg mooi bijstaan.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kaartje Willemijn, super!!
    Wat een mooie creaties maak je, ben gelijk volger van je geworden!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meis wat heb je die mooi gemaakt,ziet er super uit. Ik zie je bent helemaal in de mood met je kerstkaarten.

    Liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen