zaterdag 1 december 2012

3 gepimpt



Goedemorgen allemaal,
 
Deze keer heb ik een een 3 gepimpt, het dochtertje van mijn collegea wordt morgen 3 jaartjes oud en dacht ik ga wat leuks voor haar maken:)
Ik zag ze liggen bij de Xenos en ben altijd wel van omeen voorraadje in huis te hebben liggen, deze 3 kwam dus heel goed van pas.
Ik de 3 ingepakt in transparant inpakpapier met een kleurenpen erbij van mickey mouse:) ik heb in de 'wandelgangen' opgevangen dat ze daar erg van houdt.
Wat is er dan leuker om dat erbij te doen!
 
Eerst heb ik de 3 helemaal beplakt met designpapier, deze keer ben ik voor de kleur groen gegaan.
Ik heb lint gebruikt en er een leuk randje mee gemaakt, gelukkig bleef het goed zitten heb dan ook wel heeel veel lijm gebruikt, vind het altijd zo jammer als ik iets maak en het gaat te snel los.
 
De bloemen en swirls zijn van Crealies, verder nog een brad, en een veertje gebruikt.
Zien jullie dat Tilda een echt strikje in haar haar heeft zitten?? Vond dat zooo leuk, ik ben gek op strikjes en dacht dit is toch echt heel leuk!!
Voor de ballon heb ik design papier gebruikt, eens iets anders dan inkleuren:)
Verder heb ik het afgemaakt met kleine taart stempeltjes, knoopjes, perlenpen dropjes en een bling blingetje van een cadeautje:)
 
Kben benieuwd wat jullie ervan vinden, mijn collega vond het in ieder geval al errrug leuk!
Fijn weekend!
X Willemijn

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk cadeau, super gedaan, wat zal ze dat mooi vinden!

    Groetjes Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oww wat gaaf ,super zeg , wat een werk om die hele 3 te beplakken gaaf gedaan hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf gedaan Willemijn, echt helemaal super, wat zal ze dat leuk vinden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er weer ontzettend leuk uit willemijn
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Willemijn, natuurlijk is dit een supercreatie! Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die deze niet leuk vindt! Echt super!!
    Lief dat je dat doet voor een collega!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen