zaterdag 19 januari 2013

Hartdoosje gepimpt



Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie dit gepimpte hartdoosje laten zien:)
Eerst heb ik het bekleed met het schattige papier : sweet owl, ik zag het in de winkel en wist het meteen dit papier hoort bij mij thuis! Ik heb een zwak voor roze...


Mijn moeder vroeg laatst aan me of ik een doosje wilde pimpen voor Anneke, zij is van de thuiszorg en komt vaak bij ons thuis voor mijn gehandicapte zusje Tabitha om haar te verzorgen.
Maar nu gaat zij er mee stoppen wat wij heel erg jammer vinden, want ze is een schat van een vrouw!!

Mijn reactie was natuurlijk een dikke JA!!!!



De bloementjes zijn de nieuwe stansjes van Noor, Vintage Flourishes, ik heb ze uitgesneden met foom, dat ik tegen kwam bij de Action, ik dacht he dat is leuk! Weer eens iets anders dan papier!
Tussen de bloemen heb ik veertjes, bessentakjes, roze lange bloemen en als laatste heb ik er een hartje bij gestopt. 

Zien jullie de witte balletjes aan het doosje vast, vind dat zo leuk!

Het stempeltje is van de nieuwe collectie Valentijn van Magnolia, ik heb haar ingekleurd met Distress Ink en H2O verf, de hartjes heb ik bewerkt met Glossy.

Gezellige dag allemaal gewenst, wij gaan zo naar de verjaardag van Tabitha, ze is alweer 21 jaar geworden!
Ik heb een heel lieff zacht tutpopje gekocht en haar naam erop laten borduren.

Liefss Willemijn

4 opmerkingen:

  1. Hoi Willemijn,

    Prachtige Hartdoosje, dat zal Anneke echt heel mooi vinden om te krijgen. Het kadootje voor je zus klinkt ook erg mooi en lief.

    Fijn weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi doosje heb je gemaakt!!
    Daar zal ze vast blij mee zijn.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met Tabitha Willemijn en wat jammer dat haar thuiszorghulp weg gaat, lijkt me heel moeilijk want je went toch aan haar. Wat heb je dat schitterend gemaakt zeg, daar zal ze wel heel blij mee zijn. En het kadootje voor je zus klinkt ook heel lief, zij zal net zo blij zijn. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha Willemijn,
    wat een geweldig hartendoosje heb je gepimpt! Ziet er zo mooi uit!! Dat zegt eigenlijk al genoeg over hoe jullie haar ervaren hebben als thuishulp. Dat zal voor je zusje ook wel weer wennen zijn. Mooie namen hebben jullie allebei zeg! Dat ik Willemijn een mooie naam vind wist je al ;-), maar Tabitha is ook een prachtige naam!!
    Gefeliciteerd met haar 21e!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen