zondag 6 januari 2013

Hartendoos



 Vandaag wil ik jullie deze hartendoos laten zien, gekocht bij de Action en lekker vol bewerkt.

Zien jullie het stempeltje, wat een schatje is  het he! Het is de nieuwe love collection voor valentijn:)
Ingekleurd met H2O verf en het hartje heb ik bewerkt met gloss:) Het ligt er dik op voor een leuk effect:) en hier en daar wat glitters opgebracht.

De swirls en het stempeltje KUS zijn van Crealies:)
IK heb allerlei bloementjes gebruikt voor een lekker afwisselend effect.
Om het geheel leuk af te werken heb ik gaas, meeldraden en pareltjes gebruikt, die pareltjes zitten in het hart van de bloemen:)
Deze hartendoos is voor mijn vriendinnetje en wat is er dan leuker om deze doos te pimpen en er wat leuke badcadeautjes in te stoppen:)


Gezellige dag allemaal en tot snel:)
Liefs Willemijn

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer super gemaakt Willemijn, ik vind het prachtig geworden, super. En wat is die nieuwe magnolia serie toch fantastisch, schitterend stempeltje is dit ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo'n gezellig en prachtig gepimpt doosje wil iedereen wel cadeau krijgen:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willemijn,
    wat een prachtig cadeau voor je vriendinnetje! Wat ik me afvraag: doe jij nooit mee met challenges? Bij krea2day en Crealies hebben ze volgens mij challenges waar je zo aan mee kan doen! En dan kun je soms best eens wat leuks winnen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n geweldig kado opgepimpt. Je bloemen vind ik heel bijzonder. Daar zal je vriendin heel blij mee zijn!

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Willemijn, bedankt voor je lieve bemerking op mijn kalender.
    Jij maakt ook heel leuke dingen zeg, heel leuke kleine geschenkjes, iedereen mag blij zijn dit te ontvangen.
    Een heel creatief jaar toegewenst
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen