dinsdag 1 januari 2013

Pringles bus gepimpt

 
Dit is mijn eerste freubel in het nieuwe jaar! Jippie wat ben ik toch blij met deze geweldige hobby:)
Elke dag kijk ik er weer naar uit om te gaan freubelen en nieuwe dingentjes te bedenken!!
Deze week komen er ook 3 pakketten voor me binnen met nieuwe stansjes, stansjes en stansjes, daar kan je toch geen genoeg van hebben?!!
 
 

 
Vanmiddag gaan we naar opa toe waar mijn neefjes ook zullen zijn en eentje is er deze week jarig alvast even een cadeautje brengen:)
 
Ik heb een pringles bus gepimpt voor hem, en dan moet je op zoek naar een jongens creatie... aah het is me best gelukt vind ik zelf.
 
Het leuke stempeltje is van Whiff of joy ingekleurd met H2O verf.
Op het taartje zitten glitters en is opgehoogd met glossy:)
 
 
 
Ik hou er van om best alles vol te maken, en vond dan ook de bus wat aan de lege kant, dan eventjes in de kasten kijken en tadaa de bus opgefreubeld met gaas, knoopjes, strikje en happy birthday stans van Marianne design.
 
Ik wens jullie allemaal een gezond, liefdevol & crea bea 2013!!
 
Liefs Willemijn
 

5 opmerkingen:

  1. Allereerst de beste wensen en dat 2013 maar een creatief jaar voor je mag worden. Je bent al goed begonnen in dit jaar met deze prachtige bus !
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gelukkig nieuwjaar Willemijn en wat heb je dit weer prachtig gemaakt meis. Ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willemijn,
    wat een leuke bus heb je ervan gemaakt! Dat staat gewoon heel leuk in je kamer. EN wat geweldig dat je nieuwe dingen hebt besteld. Dat inspireert altijd vind ik!
    We zullen het zien! Alvast veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aller eerst de beste wensen voor 2013!
    Wat een geweldige creatie heb je gemaakt!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig dat je op mijn blog was Willemijn! ben ook eens hier komen neuzen en je maakt leuke creaties:0)
    tot blogs!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen