woensdag 6 februari 2013

Fleur je swapmaatje op!




Goedemorgen,

Voor het eerst heb ik mee gedaan met swappen, ik had geen idee hoe of wat, maar ik kan zeggen het is errug leuk!!
De opdracht was om 2 zakjes bloemzaadjes / kruiden en 5 plantnaambordjes te pimpen voor je swapmaatje...

Ik heb een tasje gemaakt met daarin de zaadjes en plantnaambordjes..
Ik heb voor het eerst flowersoft gebruikt, ik heb het geplakt op het bloementje, zo krijgt je bloementje nog een leuker effect!

De bloemen en blaadjes zijn van Crealies.



En toen kwam er een groot roze pakketje voor me binnen, helemaal verrast ben ik door de inhoud ervan!
Ik heb mijn man helemaal gek gemaakt door heel vaak ooooooh wat mooi te roepen!!
Precies helemaal mijn smaak qua kleuren, hieronder heb ik twee fototjes geplaatst, het was een heerlijke roze / bloemige map met super inhoudt!
Kleine envelopjes met de zaadjes, leuke naambordjes en dan zo'n lieve brief erbij!
Helemaal leuk dat extratje de papiertjes en om tge lamineren:)
Lieve Fronika, super bedankt voor al dit moois! Dit heeft je veel tijd gekost ik ben er super blij mee!!
En ik laat je weten wanneer ik de tomaatjes kan eten:)


Liefs Willemijn

9 opmerkingen:

  1. Jullie hebben er allebei veel werk van gemaakt en het is een hele mooie swap geworden zo.
    Leuk dat het je zo goed bevallen is!
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste willemijn

    jij ook enorm bedankt voor je mooie swap. Ik hou erg van zonnebloemen en van de kleuren van het tasje dus ook helemaal blij. En succes met de tomaatjes

    groetjes fronika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuke swap hebben jullie gedaan.
    Heb ook helemaal zin in onze swap Willemijn!

    Groetjes XX Mabel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi gemaakte zakjes zie ik ook weer bij jullie. het tasje erg leuk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super uit! En leuk he om zo'n pakketje terug te krijgen :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had er nog niet eerder van gehoord, van zo'n swapmaatje. Het ziet er wel heel erg leuk uit. Je tas ziet er geweldig leuk uit.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super Willemijn, zowel jij hebt iets prachtigs gestuurd en je hebt ook iets prachtigs teruggekregen, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow beautiful bag with lovely goodies and you got some nice things in return too. Love it!
    Hugs xx
    PS: I'm in love with your cats!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Willemijn, wat een leuke swaps hebben jullie voor elkaar gemaakt zeg! Ze zien er allebei zo ontzettend leuk uit!
    mar gaat er iets niet helemaal goed met het plaatsen van berichten?
    Er staat valentijnsboekje in de zijbalk... ik ga zo nog eens goed kijken, want gisteren zag ik een bericht bij je en toen ik er op klikte zag ik een oud bericht! Nou ja, ik zie wel! Soms doet Blogger een beetje raar.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen