woensdag 20 maart 2013

Gehaakte boekenleggers


Oooh ik blijf dit zooo leuk vinden.... mee doen met de Nederlandse Swappers, dit keer was het thema boekenleggers maken. 
Je mag het maken van alle materialen, ik kon zelf niet zo een twee drie iets bedenken met papier dus ik dacht ga lekker haken in haar favo kleurtjes.

Dit zijn ze uiteindelijk geworden, vind ze zelf zoo leuk dat ik er verder mee aan de slag ga.

Hieronder zie je de swap die ik van Diana kreeg, heerlijke zoete kleurtjes, mijn favo!
Zien jullie die met kraaltjes?? Ik kende ze voorheen nog niet, maar vind h'm enig!

Liefs Willemijn


5 opmerkingen:

  1. Ha Willemijn,
    ik zie dat ik ontzettend achterloop bij je berichtjes. Je gehaakte poes, de paashaas en nu weer die leuk boekenleggerswap. Heel erg leuk bedacht zeg!
    Ik vind het knap dat je naast je werk, full-time, ook nog veel tijd hebt voor de creativiteit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke swap weer Willemijn, ziet er weer super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer heerlijk verwend, en ja ik
    kende die boekenleggers al, leuk zijn
    ze hè.
    Je haakwerkjes vind ik ook heel erg
    leuk geworden, moet ik zelf ook maar
    eens maken, ik heb er altijd een stom
    boekenleggertje uit de winkel tussen
    zitten.

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt heel erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen