zondag 24 maart 2013

tasje gepimpt


 
Wat leuk ik heb gewoon 50 volgers!!
Kijk daar word ik helemaal blij van....
---
Tasjes pimpen blijft toch wel heel erg leu-euk!!

Het schetige beertje van Magnolia, Cocco met kerstcadeau, maar ook prima te gebruiken voor een jarige:)
De takjes en bloemetjes zijn van Noor! Design.

Verder nog knoopjes, meeldraden, een lintje en bovenop twee mini knijpertjes gebruikt.... en klaar is het tasje...

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden..

Groetjes Willemijn


4 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer helemaal te schattig gemaakt Willemijn, super meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heel leuk tasje Willemijn :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem weer helemaal super Willemijn,
    jij bent echt een kei in dat pimpen ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen