woensdag 17 juli 2013

Hieperdepiep Hoera

Hi,

Je zult maar vakantie hebben en dan dit heerlijke weer hebben, het is hier een en al genieten!!
Dagjes uit, winkelen, relaxen, lekker hobbyen, wat wil je nog meer?
Het lijkt erop dat ik de laatste maand amper heb gehobbyd, maar schijn bedriegt, ik heb heeel veel op voorraad liggen wat ik binnenkort allemaal ga showen :)

Dit pillowdoosje heb ik gemaakt voor onze buurtjes, daar waren we gisteraaf op bezoek en we hadden het over mijn hobby, ik liet wat dingetjes zien die ik gemaakt had.
Buurvrouw gaf aan dat ze morgen een feestje heeft en ze vond die pillowboxjes zo leuk, ik vertelde haar dat ik niet iets geschikt had voor haar.
De afspraak van vandaag viel uit en ik ben lekker aan de slag gegaan om dit doosje te maken, is ie niet enig?

Het grasstansje is van vilt, gekocht in Keulen :) ik ga zo naar ze toe om ze blij te maken, want ze weet dus van niets:)

Zonnige middag gewenst! X
 

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Willemijn, heel leuk en mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willemijn,
    wat een enig doosje is het! ik kan em voostellen dat je buuf het helemaal geweldig vond. Lief van je zeg, om voor haar als verrassing een doosje te maken. Het vilten grasrandje is super!
    Leuk als je zoiets op de kop kunt tikken.
    Groetjes en geniet van het prachtige weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk zo'n doosjes he :) En wat leuk voor haar
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen