zaterdag 27 juli 2013

Uitnodigingen

 
Hi allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie deze schattige uitnodigingskaartjes laten zien:)
 
Paar weken geleden kreeg ik een mail met de vraag of ik uitnodigingen wilde maken voor haar tweeling meisjes voor hun 1e verjaardag en ze worden tegelijkertijd gedoopt.
Daar kan ik zeker wat mee, heerlijk lekker in de roze tinten freubelen!!
 
Ik heb gekozen voor de tweeling Magnolia, sweet zijn ze he...
 
Aan het kaartje heb ik een een strikje gebonden, met daaraan een kaartje waar de uitnodiging op staat.

Ik vond het een zeer leuke opdracht!
 
Voor mij zit de vakantie er alweer op:( Lekker weer aan het werk en in de avonduren weer volop aan de freubel....
 
Liefs Willemijn
 

5 opmerkingen:

  1. Ah wat heb je dat leuk gedaan Willemijn, echt helemaal te gek.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willemijn,
    wat een originele uitnodigingen heb je gemaakt! Echt super. D eontvangster zal er wel helemaal blij mee geweest zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zei het ook al op facebook wat voor moois je hebt gemaakt, en ga het hier nu weer zeggen, echt super mooi!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had ze al langs zien komen op facebook! Ze zijn echt super schattig, heel erg leuk gedaan Willemijn!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen