woensdag 14 augustus 2013

Flessenpost voor geboorte

 Voor mijn snailmail vriendinnetjes die beide een jongetje hebben gekregen wilde ik graag iets speciaals maken:)
Ze zijn beide ook erg crea bea en dan is het helemaal leuk om iets te freubelen:)

Ik heb gekozen voor flessenpost....
Met daaraan een baby labeltje:)
Het schattige baby-stempeltje is van C.C. Design. 
De namen heb ik gestempeld met de alfabet stans van Noor! In de flesjes heb ik blauw-witte muisjes gedaan met een briefje met daarin o.a. de felicitatie en een gezellig verhaaltje.
En ik heb de dames een kleinigheidje gegeven voor de baby's helemaal in baby stijl hihihi....

Liefs Willemijn

7 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Wat super leuk bedacht weer .
    en ook weer erg mooi gemaakt .
    schattig stempeltje ook weer en erg mooi geleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb jou ook gelijk opgezocht ik denk eens kijken of je ook een blog hebt hihi
    en warempel

    wat ziet het er hier mega gezellig uit
    en wat een leuke post

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willemijn,
    wat super zeg! Erg origineel kraamkaartje/cadeautje.
    Leuk bedacht!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw schitterend Willemijn, ik vind het helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk bedacht en zo mooi uitgewerkt,
    wowww echt geweldig ☺

    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er weer ontzettend leuk en lief uit zeg !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen