zondag 9 februari 2014

Envelopje

Afgelopen vrijdag hadden we bruiloft van broer & schoonzus, er werd aan me gevraagd iets te maken waar we het geld in konden stoppen.
Geen probleem ik freubel wel iets....

Een schattig envelopje gefreubeld van Doobadoo, met bruidspaar in het midden.

Gisteren was ik bij de demodag van Hobbyvision in Rijssen, het was enorm druk!!
De bovenverdieping hadden ze omgetoverd tot demo ruimte, ik heb leuke nieuwe ideetjes opgepikt en ook nog wat nieuwe spulletjes geshopt # altijd leuk!

Terwijl ik dit boven stukje typte, moest ik wel 3x van mn plekje af, omdat Cailin de lampjes op de vensterbank er wel tot 3 x toe afgooide. ze kijkt naar de vallende blaadjes en wordt dan heeel erg enthousiast en wil ze de blaadjes gaan vangen. Zo heerlijk om te zien, voor ons geen probleem, als de katjes maar plezier hebben, de lampjes staan weer op hun plekkie ... maar voor hoelang?

5 opmerkingen:

  1. Haha wat geweldig zijn katten toch hè, ik
    had van de week dat Simba met mijn haaknaald aan de haal ging, terwijl ik aan
    het haken was, dan maar even een pauze
    en genieten van het zien hoe zij ermee
    speelt, heerlijke beestjes zijn het toch die
    katten !
    Wat een leuke envelop heb je gemaakt,
    ziet er vrolijk en gezellig uit ☺

    Een hele fijne zondag nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je broer en schoonzus, en wat een schitterende geldenvelop heb je voor hun gemaakt Willemijn, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt! Gefeliciteerd met je broer en schoonzus! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen