zondag 4 mei 2014

Round robin - 1 - Welkom bij Willemijn

Ik doe mee met Round Robin, misschien heb je daar nog nooit van gehoord. Wat houdt Round Robin precies in, ik leg het je uit:
Vul samen met andere deelnemers (meestal 8 deelnemers) een notebook op a5 formaat.
Tip: het gebruik van een Moleskine notebook is een aanrader, deze notebook doorstaat al het "creatieve geweld" en zorgt ervoor dat je een mooi boekje terug krijgt. Afmeting 13x21cm 80 pagina's met een zachte kaft.
Knippen, plakken, tekenen, verven enz. alles kan en mag. Iedereen op zijn eigen manier en dat maakt zo'n boekje juist interesant ook kun je een thema afspreken.
Je neemt zelf de kaft plus de eerste 5 pagina's (10 bladzijdes) voor je rekening.
Via een verzendschema worden de boekjes om de twee weken doorgestuurd met de post en nemen de andere deelnemers ook ieder 10 bladzijdens voor hun rekening.


Kortom een heerlijke creatieve bezigheid met als eindresultaat een prachtig vol notebook vol inspiratie.

Ik vind het helemaal leuk om hieraan mee te doen, we net zijn begonnen en mijn boekje heb ik al gefreubeld.
Het thema wat wij hebben bedacht is Themaloos. 
Ik zelf stel me zelf eerst eventjes voor en elke keer heb ik een ander onderwerp waar ik het over wilt hebben. Deze keer: Welkom bij Willemijn!
Aan de linkerkant zie je de onderwerpen die bij mij horen.

Lees je met me mee?

1 opmerking:

  1. Jij bent ook met van alles bezig, als het maar creatief is, maar het ziet er wel weer
    geweldig leuk uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen